Till medlemmarna i Kullaviks Havsbastuförening
Kallelse till ordinarie årsmöte
TORSDAGEN DEN 27 MARS 2024 kl 19.00 i Kullaviksskolans matsal
Dagordning
- Öppnande av mötet och välkomnande av nya medlemmar.
- Fastställande av röstlängd för mötet.
- Fråga om mötet har utlysts på rätt sätt.
- Fastställande av dagordning.
- Val av ordförande och sekreterare för mötet.
- Val av två justeringsmän och rösträknare.
- Verksamhetsberättelse jämte balans- och resultaträkning för senaste räkenskapsåret.
- Revisorernas berättelse över styrelsens förvaltning under det senaste verksamhets-/räkenskapsåret.
- Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen avseende den tid som revisionen avser.
- Fastställande av verksamhetsplan, avgifter samt budget för verksamhets- och räkenskapsåret 2025.
- Val av Föreningens ordförande, övriga ledamöter i styrelsen samt suppleanter.
- Val av revisorer jämte revisorssuppleant
- Val av ledamöter i valberedningen av vilka en skall utses till ordförande.
- Behandling av styrelsens förslag och i rätt tid inkomna motioner.
- Beslut om vidare plan för ny bastu. Information om planen sker på separat möte den 20 mars
- Övriga frågor.
- Mötets avslutande.
Underlag inför årsmötet skickas med e-mail till medlemmarna och anslås i bastulokalen samt på Portnet senast tre veckor före årsmötet.
VÄLKOMNA TILL MÖTET!
Styrelsen för Kullaviks Havsbastuförening
Lämna ett svar